maanantai 26. tammikuuta 2015

Pakkaamisen haasteet...

Hei taas,

Onhan sitä tullut pakattua jos jonkin näköisille lomamatkoille, mutta kyllä 3 kuukauden tavaroiden mukaan mahduttaminen on jo aivan omaa luokkaansa. Kaikesta koittaa nipistää sen verran kuin mahdollista ja pyrkii jättämään kaikki mahdolliset turhuudet pois. Mutta SILTI matkalaukku on ääriään myöten täynnä.... ja 20kg:n painorajakaan ei helpota asiaa yhtään.

Vaatteita on otettava mukaan, mutta mitä ja kuinka paljon? Mekkoja, leggingsejä, housuja... Tottahan toki Barcelonasta voi vaatteita ostaa, mutta ei sitä heti haluaisi vaateostoksille sännätä! (ketä mä huijaan? kyllä mä oon melko salamana vaatekaupoissa pyörimässä...). Onneksi olin kuitenkin kaukaa viisas ja ostin ISON matkalaukun.. jatkossa se riittäneekin varmaan minun ja poikaystäväni matkalaukuksi :'D Pelastus on myös se, että Barcelonasta takaisin päin tullessa voi sitten ottaa mukaan toisen matkalaukun, (Päätin, etten raahaa 2 matkalaukkua Barcelonan suuntaan)

Mutta laukku on saatu pakattua ja lähdön hetki häämöttää... Illalla pääsee vielä perheen pariin ja yöllä kutsuu bussimatka ja lento Barcelonaan!

Tätä ollaan odotettu,

Hanna

2 kommenttia: